Když jsem se stěhoval na delší vzdálenost několika set kilometrů, využil jsem služeb dvou termo tašek. Jsou to šikovné vychytávky pro delší cestování, které lépe udrží potraviny uvnitř v chladu nebo naopak v teple. Termo tašku lze mít k dispozici například při cestování na dovolenou v létě i v zimě, v létě do ní můžete vložit svačinu z chladničky a v zimě naopak teplý sendvič a horký čaj v malé sportovní lahvi. Termo tašky se také mohou stát jedním z aktérů zájezdu cestovní kanceláře k Jadranu.

Představte si, že nově založená cestovní kancelář by ráda přitáhla na svou stranu pozornost potenciálních klientů, kteří by mohli spoléhat na služby kvalifikovaných řidičů dálkových autobusů a průvodců, co je zavezou do přímořských letovisek v hlavní turistické sezóně. Nežli řešit problémy „s rozpálenými plastovými kelímky“, jak to bylo k vidění ve filmu „Účastníci zájezdu“ z roku 2006, nabízí se možnost podávat občerstvení mnohem lépe. Cestovka by mohla hned v úvodu při nastupování „účastníků zájezdu“ do autobusu každému z nich předat jako dárek termo tašku z recyklovaného polyesteru, která patří do kategorie reklamních ekologických batohů Promo dárky. Spolu s ní pak také termo hrnek s potiskem, v němž se bude perfektně uchovávat horký nápoj, aniž by se někdo popálil o šálek.

Reklamní předměty, jako jsou termo hrnky a tašky, mohou být součástí reklamních dárků, s nimiž lze udělat radost třeba při cestě k moři nebo na hvězdicovém zájezdu po České republice. Poslouží jako propagační předměty s vytištěným logem cestovky, které může doplnit i hezký obrázek s přírodními motivy, jako je například horské panorama, mořská laguna, výhled z rozhledny, exotický motýl, akvarijní rybky, barevná mandala, stromy atd. Drobné reklamní předměty nejsou drahé, přesto bývají kvalitně zhotovené a jde o funkční výrobky, jež mohou potěšit na cestách zájezdovými autobusy dospělé i děti a zároveň propagovat služby cestovní kanceláře.